دانلود بازی Neon Chrome v1.1.1.10 + Mod نئون کروم برای اندروید

Neon Chrome بازی جدیدی در سبک اکشن برای اندروید است. این بازی متشکل از نبردهای بی پایان، مرگ و پیشرفت پی در پی است ودر آن هر لحظه انفجارهای مرگبار، گلوله های بی شمار و محیطی کشنده به دنبال از بین بردن شما هستند. هوش مصنوعی بازی Neon Chrome بسیار قوی و پیشرفته است و بازیکنان را بشدت به چالش می کشد. همچنین دشمنان مختلفی از نگهبانان امنیتی گرفته تا غول های کشنده با تجهیزات عظیم همگی سر راه بازیکن قرار می گیرند که باید با پیشرفت و آنلاک کردن آیتم های گوناگون و سلاح ها و توانایی های مختلف سعی به مقابله با این خطرات کنید.

به روز رسانی به نسخه 1.1.1.10

Neon Chrom نام بازی جدید و فوق العاده زیبا با طراحی عالی در سبک بازیهای اکشن و شوتر می باشد که توسط استودیوی بازی سازی 10tons Ltd ساخته و برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است. این بازی زیبا قبلا برای کنسول های پلی استیشن 4، ایکس باکس و همچنین PC منتشر شده بود، اکنون این بازی زیبا و مهیج همراه با صحنه های بسیار اکشن برای سیستم عامل اندروید نیز عرضه شده است. در این بازی زیبای تیراندازی شما باید به تیراندازی از نمای بالا مشغول باشید، شما با انواع سلاح های ویران گر در بازی مواجه خواهید شد که میتوانید با کمک آن ها دشمنان موجود در بازی را یکی پس از دیگری نابود کنید. بازی دارای گرافیک اچ دی بازی، صداگذاری فوق العاده، سبک متفاوت و داستان عالی می باشد که همگی بر زیباتر شدن بازی کم بسیاری کرده اند و شما را ساعت ها با گیم چلی مهیج و اکشن خود سرگرم خواهد کرد. همچنین این بازی زیبا توانسته امتیاز بسیار بالای 4.6 از 5 را دیافت کند و در سبک خود یکی از بهترین بازی های شوتر شود.

از ویژگی های بارز بازی می توان به مواردی چون محیط کاملا تخریب شونده، ساخت شخصیت به یادماندنی، دشمنانی از محافظان امنیتی تا تانک های غول پیکر، مراحلی چالش برانگیز، توانایی ها و اسلحه های مخفی برای کشف و آزاد سازی، گرافیک اچ دی، صداگذاری فوق العاده و طراحی عالی اش اشاره کرد.


oxogame | دانلود بازی , اخبار بازی بازی ,اندروید ,اکشن ,زیبا ,chrome ,neon ,بازی زیبا ,دانلود بازی ,برای اندروید ,neon chrome ,سیستم عامل منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

طلا بانو HOJR APK اسک نانوایی | تنور سنتی | تنور گلی what happens الکسا چت