دانلود بازی معمایی Mahjong Journey v1.12.3300 برای اندروید

به روز رسانی به نسخه 1.12.3200

بازی Mahjong Journey یا ماجراجویی ماهجونگ توسط استودیو بازی سازی G5 Entertainment در گاه گوگل پلی به صورت رایگان منتشر شده است. این بازی در سبک فکری و معمایی می باشد که توانسته با یک میلیون دانلود امتیاز ۴٫۵ از ۵٫۰ ار در گوگل پلی ثبت کند. در بازی فکری ماجراجویی ماهجونگ شما به عنوان بازی باز، با یک دختر جوان و پدر بزرگش همراه خواهید شد و آنها را برای عبور از مسیر های مختلف در جستجوی پدر و مادر از دست رفته اش کمک می کنید و در طول راه، از روی کاشی ها عبور کنید.شما می توانید بازی Age of Warring Empire را نیز دریافت کنید.

شما در برخورد با هر کاشی از بازی و مراحل مختلف با چالش خاصی روبرو خواهید شد، در حالی که پیچیدگی های گیم پلی به شما اجازه می دهد که از موقعیت های دشوار خارج شوید و یا یک ابزار برای منفجر کردن چند کاشی داشته باشید. در بازی شما با طیف گسترده و متنوعی از کاشی های زیبا و رنگارنگ روبرو خواهید شد. بازی دارای پازل ها و بیش از ۱۳۰۰ مرحله چالش برانگیز مختلف برای انجام دادن می باشد که شما را ساعت ها سرگرم خواهد کرد. شما برای اجرا این بازی به اندروید ۴٫۰٫۳ و بالاتر نیاز دارید.ما به شما بازی CSR Racing 2 را نیز پیشنهاد می کنیم.

Mahjong Journey v1.12.3300 Apk + Mod


oxogame | دانلود بازی , اخبار بازی بازی ,کاشی ,journey ,mahjong ,دانلود ,معمایی ,mahjong journey ,دانلود بازی ,ماجراجویی ماهجونگ ,روبرو خواهید ,برای اندروید ,معمایی mahjong journey ,بازی معمایی mahjong منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

آشپزی ایران و جهان سراج نقشه های معماری fun صادق فلاح پرسش مهر 18