دانلود بازی Two Point Hospital + Update v1.3.21000 برای کامپیوتر

دانلود Two Point Hospital + Update v1.3.21000-SKIDROW - بازی مدیریت بیمارستان

Two Point Hospital یک بازی ویدئویی در سبک شبیه سازی است که توسط شرکت Two Point Studios توسعه یافته و به وسیله SEGA در آگوست 2018 برای سیستم عامل مایکروسافت ویندوز منتشر شده است.

از اینکه توسعه دهندگان مبتنی بر یونیتی، هنوزهم از قفل گذاری Denuvo برای محافظت از کرک نشدن بازی خود استفاده می کنند، باید تعجب کرد! این چندمین بازی از موتور بازی سازی یونیتی است که باوجود سیستم امنیتی Denuvo، به محض انتشار خود کرک می شود. البته دلیل اصلی آن، آزاد بودن فایل exe بازی و نداشتن سیستم امنیتی بر روی آن است. که فقط دارای یک قفل امنیتی ساده بر روی یک فایل dll در انجین یونیتی است. در هر صورت، دانلود بازی Two Point Hospital به محض انتشار خود، توسط گروه SKIDROW کرک شده است.شما می توانید بازی Pillars of Eternity II Deadfire را نیز دریافت کنید.

 

دانلود بازی Two Point Hospital توسط استودیو تازه تاسیس Two Point در کشور انگلستان ساخته شده است. افراد این استودیو، از تعدادی از برنامه‌نویسان و توسعه‌دهندگان سابق بازی‌های Theme Park ،Black & White و Fable تشکیل شده است. سگا و تو پوینت اعلام کردند که این بازی، پر از طنز، شخصیت و ارزش تکرار بالا است و طرفداران ژانر بازی‌های مدیریتی، از آن لذت بسیار زیادی خواهند برد. بازی Two Point Hospital یک جانشین معنوی برای بازی شبیه‌ساز کلاسیک Theme Hospital است که در سال ۱۹۹۷ در دسترس بازیکنان قرار گرفت و در آن مدیریت یک بیمارستان به کاربران محول می‌شد.ما به شما باز ی Immortal Unchained را پیشنهاد می کنیم.

بازی Two Point Hospital یک بازی شبیه‌ساز مدیریت کسب و کار است که بازیکنان باید بیمارستان خود را ایجاد کنند و به نگهداری از آن بپردازند. به مانند بسیاری از بازی‌های شبیه‌سازی، بازیکنان در این بازی باید به مسائل مختلفی توجه کنند تا با کمترین اشکال ممکن بیمارستان را اداره کنند.

Two Point Hospital PC-SKIDROW

آپدیت بازی v1.3.21000 Update-SKIDROW اضافه شد



oxogame | دانلود بازی , اخبار بازی بازی ,point ,hospital ,دانلود ,بیمارستان ,skidrow ,point hospital ,دانلود بازی ,hospital update ,بازی شبیه‌ساز ,سیستم امنیتی ,point hospital update منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

طلا کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد Marketing فروش انواع کفش های زنانه زبان فارسی - پایگاه مهدوی پایا | Paya313110 نیاز کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.