مراقبت های بعد از کاشت مو- بخش ۱

در مورد چگونگی مراقبت از موها پس از پیوند مو سوال های زیادی مطرح می شود. در این نوشته، چند راهنمایی در مورد مراقبت از پوست، نحوه شستن و شستن موها و زمانی که باید با مشاور خود گفتگو نمایید ارائه می شود.

برای مراقبت بعد از کاشت مو، دانستن چه چیز هایی لازم است؟
پیوند مو، روش غیر تهاجمی ترمیم مو است که بعد از حدود نه ماه تا یک سال، ظاهری طبیعی به سر می بخشد. باید توجه کنید که اظهار نظر دیگران یا خودتان تا قبل از حدود نه ماه، اظهار نظری زودهنگام در مورد نتیجه کاشت مو می باشد.

در کلینیک جلوه ماندگار، شما می توانید در همان روز عمل جراحی، کلینیک را ترک کنید و نیاز به مراجعه بعدی برای جراحی وجود ندارد. مراقبت بعد از کاشت نیز بسیار ساده و آسان است.
هنگامی که در کلینیک هستید، از یک برنامه مراقبت شخصی پس از عمل مطلع خواهید شد. مشاورین کلینیک از اولین قدم، تا آخرین  مراحل مربوط به کاشت مو، در کنار شما هستند. مصرف آنتی بیوتیک، کرم نرم کننده ویتامین آ، باز کردن سربند جراحی، زمان باز کردن بخیه، روش صحیح شست و شو و هم آن چه که در مورد داروها، روش نگه داری، خورد و خوراک نیاز دارید به شما آموزش داده می شود. هم چنین، در هر زمان، مشاورین کلینیک موظف هستند که به سؤالات مراجعه کنندگان پاسخ شایسته و صحیح ارائه دهند. داروها و یا روش هایی برای پیشگیری از تورم پس از عمل نیز ارائه می شود. برنامه مراقبت پس از کاشت، شامل شامپو ویژه و دستورالعمل های کامل برای رفتن به خانه است.

پس از پیوند مو چه کارهایی می توان انجام داد؟
در مورد کارهایی که بعد از کاشت مو می توان انجام داد یا نباید انجام داد نیز به شما اطلاعات کافی داده می شود.

توصیه می شود که در صورت امکان، تا چند روز بعد از کاشت مو، سر کار نروید تا از صدمات فیزیکی احتمالی، جلوگیری شود. البته حداکثر ۲ روز بعد از کاشت مو، باید به کلینیک برای باز کردن پانسمان مراجعه کرد. اگر انسان با دقتی هستید و کار شما تحرک فیزیکی خاصی ندارد، می توانید از فردای روز کاشت، کار خود را آغاز کنید.

حداکثر تا ۱۴ روز، از شنا خودداری کنید.

مراقبت های بعد از کاشت مو- بخش ۲

از فعالیت های فیزیکی سخت و انرژی بر، بعد از کاشت مو باید پرهیز کرد.

تا 14 روز بعد از عمل، از تابش مستقیم نور خورشید به سر خود جلوگیری کنید.

همچنین توصیه می شود که به مدت 7 روز پس از عمل، از مصرف الکل و دخانیات پرهیز نمایید.

خوردنی هایی مانند آلووئارا و آب و میوه آناناس، در ترمیم هر چه سریعتر محل کاشت کمک بسیار به شما می کند.

بعد از عمل، مطابق با آموزشی که مشاوران کلینیک به شما می دهند، سر خود را تمیز و دور از گرد و خاک نگه دارید.

چه زمانی و چطور می توان سر کاشت شده را شست؟
همانطور که در ذکر شد هنگامی که کلینیک را ترک می کنید، مشاورین کلینیک آموزش لازم برای شستشو را به شما خواهند داد. توجه کنید که حداقل تا یک هفته، نباید زمان شست و شو، بر روی محل کاشت، دست یا لیف کشیده شود. گرافت های کاشته شده، در ظرافت و حساسیت خاصی قرار دارند که شستشوی سریع با محکم، می تواند به آنها آسیب جدی وارد نماید. شما می توانید موهای خود را بعد از باز کردن پانسمان بشویید و از 14 روز بعد، از شامپوی خود را استفاده کنید. به سادگی ابر آغشته به کف را بر روی موهای کاشت شده بگذارید و بردارید.

چه وقتی موی خود را اصلاح کنید و مدل دهید؟
بعد از حدود چهار ماه از زمان عمل، آرام آرام وضعیت موها به شرایط عادی نزدیک می شود و خود شما متوجه نتایج اولیه پیوند مو خواهید شد، پس از شش ماه نتیجه، قابل توجه خواهد شد و نتایج نهایی را در حدود ماه دوازدهم خواهید دید. احتمالا موهای شما در حدود سه ماه به حالت طبیعی نزدیک می گردد و زمان خوبی برای رفتن به آرایشگاه است.
موهای شما به قدری پر خواهند بود که شما می توانید موهای جدید را با سبک دلخواه خود آرایش و اصلاح کنید.

اگر در مورد روند ترمیم و کاشت مو یا مراقبت بعد از آن سؤالی دارید، لطفا با ما تماس بگیرید.


آهنگ کده 96 کاشت ,مراقبت ,کلینیک ,مورد ,موهای ,عمل، ,مشاورین کلینیک ,توانید موهای ,اصلاح کنید ,کردن پانسمان ,برای رفتن منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

نمایندگی نزم افزار حسابداری هلو فروش دستگاه شهربازی خبر های جدید گیمری اینجا همه چی هست Gideonjiegomo7 website آریا گرافیک بالاگ مرکز فروش فلزیاب | طلایاب | دفینه انجام پروژه های برنامه نویسی